niedziela, 15 grudnia 2013

Rozdział 13


*Narrator*
- The you mix show wygrał lub wygrała...Violetta. Zapraszamy się tu do nas.. - Po tych słowach dziewczyna weszła na scenę i podziękowała wszystkim którzy na nią głosowali.
- Oto twoja nagroda.- Powiedział prowadzący i wręczył szatynce 2 bilety do Madrytu. Dziewczyna podziękowała i zeszła ze sceny po czym zaczeła kolejno przytulać swoich przyjaciół.

*Violetta*

- To co idziemy do klubu karaoke to uczcić? - zaproponował Federico, który o dziwo bardzo się cieszył tym że ja wygrałam a nie on. Czasami go nie rozumiem.
-Jasne! - Powiedziałam po czym całą  naszą paczką ruszyliśmy do klubu karaoke.


Pół godziny później:

Jesteśmy już w klubie chłopacy poszli zapisać nas do śpiewania. Postanowiliśmy zrobić wojnę dziewczyny kontra chłopacy .
- Jesteśmy już zapisani . Najpierw wy. - Powiedział Diego. Po chwili prowadzący zapowiedział nas a ja razem z dziewczynami weszłyśmy na scenę. Śpiewałyśmy Codigo Amistan. Po naszym występie przyszedł czas na występ chłopaków. Śpiewali Luz,Camara. Accion . Poszło im wspaniale.
- Czyli my wygraliśmy tak? - Powiedział z uśmiechem Maxi.
- Chyba sobie kpisz 
- Dobra dobra. Starczy  już.Koniec ! - Uspokoiłam moich przyjaciół po czym stwierdziliśmy że już czas wracać do domu.
- Może cię odprowadzę?- Zaproponował mi Diego. a ja od razu się zgodziłam. Złapaliśmy się za ręce i ruszyliśmy w stronę mojego domu.
- Wiesz już kogo zabierasz ze sobą do Madrytu? - Zapytał Mój kochany Dieguś. Ja oczywiście już wcześniej to obmyślałam i postanowiłam zabrać ze sobą mojego Diegusia. Ale chciałam się z nim trochę podroczyć.
- No nie wiem może Leona albo Facu. - Powiedziałam ledwo powstrzymując śmiech. Diego tylko uśmiechnoł się lekko i odszedł w inną stronę. Co ja zrobiłam?

___________________________________________________________________________________

I jak wam się podoba rozdzialik?

5 KOMKÓW = NEXT

A co w następnym?

* Czy Diego obrazi się na Violettę?
* Wyjazd Violetty do Madrytu.
* Randka Leona 


Kasia :)


7 komentarzy:

  1. Pisze to tak szczerze.
    Wiem, że początki są trudne, ale postaraj się pisać dłuższe rozdziały i dawać w nich więcej par.
    Staraj się nie robić błędów np. tche się pisze the, chłopcy nie chłopacy.
    Nie kłóć mi Diegoletty!
    Zapraszam do siebie na http://martinitina.blogspot.com/ i również proszę o szczerą opinię.
    Ps. Ja się cieszę, że dodałaś rozdział i czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem że jest on krótki ale wczoraj wróciłam po 2 tygodniach ze szpitala i nie za bardzo miałam siły a chciałam coś dodać. Bardzo dziękuje za rady na pewno się przydadzą :)

      Usuń
  2. Fajny tylko troche krotki ale i tak bardzo fajny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę krótki nie mogę się doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny. Uratowałaś mnie! Ja komplenie straciłam wene. Mam nadzieję, że w końcu ją odzyskam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma takiej formy jak "chłopacy" jest tylko "chłopcy" i "chłopaki" :P

    OdpowiedzUsuń