poniedziałek, 16 grudnia 2013

Rozdział 14

*Diego*
Postanowiłem sobie trochę zażartować z Violki. Bo przecież jak ona może to ja też nie? Odszedłem kawałek i usiadłem przy pobliskim drzewie, po chwili zjawiła się koło mnie Viola.
- Dieguś proszę ja żartowałam. to nie tak miało zabrzmieć. Ja chcę jechać tam z tobą. Oczywiście jesli się zgodzisz. - Powiedziała Viola niemal że na jednym oddechu. Ja nie mogłem dłużej powstrzymać śmiechu i wybuchłem nieopanowanym śmiechem.
- Ej! Nie można tak sobie żartować z Violetty Castillo.- Powiedziała Violatta.
- Okej Okej tylko nie bij - Zaśmiałem się, a Violetta mnie pocałowała. Postanowiliśmy że pójdę ją odprowadzić.  Bo ani Violi ani mi nie chciało się iść z naszymi przyjaciółmi do wesołego miasteczka.


*Leon*
Razem z Larą i resztą przyjaciół poszliśmy do wesołego miasteczka. Jednak ja nie chciałem całego popołudnia tam spędzać postanowiłem obmyślić plan. Gdy moi przyjaciele poszli na kolejkę górską ja wraz z Larą wymkneliśmy się na spacer po plaży. Przygotowałem piknik.

*Francesca*
Gdy zeszliśmy z kolejnki górskiej, zobaleśmy że nie ma Leona i Lary. Zaczeliśmy ich szukać ale stwierdzilismy że pewnie im sie nudziło i poszli do domu. Mi i Marco tez się nudziło więc postanowiliśmy również już iść.

*Lara*

Leon jest Kochany przygotował dla mnie piknik na plaży.Były krewetki, owoce morza i inne pyszne przysmaki. Podczas pikniku Leon wpadł na pomysł żeby wrzucić mnie do morza. Mi się to nie spodobało więc postanowiłam się na niego obrazić. Jednak  nie trwało to długo bo Leon na przeprosiny dał mi namiętnego całusa.

Następnego Dnia

*Violetta*
Wstałam rano. Poszłam do toalety ubrać się, uczesać i zrobić sobie lekki makijaż do szkoły. Po około godzince byłam gotowa do wyjścia. Gdy schodziłam po schodach ktoś zadzwonił do drzwi. Otworzyła Olga. 
-Violu twój Romeo do ciebie - Zaśmiała się Olga po czym poszła do kuchni . Ja przywitałam się z Diego i ruszyliśmy do studio.

W Studio

Pierwszą Lekcje mamy z Angie. 
- Dzień dobry wszystkim - powiedziała moja ciocia po czym usiadła ( zresztą jak zawsze ) na biurku i zaczeła sprawdzać obecność. 
- Postanowiłam że zrobię wam ćwiczenie w parach. - Angie zaczeła losować pary.
- A więc...Naty z Maxim , Diego z Fran , Leon z Larą , Violetta z Facu, Cami z Braco, Marco z Ludmiłą a Fede będzie sam okej? Czy pasują wam pary? 
- Jasne - Powiedział każdy od nie chcenia oprócz Leona , Lary i Facu.
- Okej więc zadanie będzie polegało na tym że będziecie musieli zaśpiewać piosenkę. Teraz wylosuje wam piosenki które będziecie śpiewać - Powiedziała Angie po czym wzieła się za Losowanie
- Już mam. Naty i Maxi macie Achi Esetre, Diego i Fran macie Euforie, Leon i Lara Podemos, Violetta i Facu mają Neustro Camino, Cami i Braco Juno an ti, Marco i Ludmiła Ti Credo, A Fede ma Tiene el talento. Piosenki mają być przygotowane na za tydzień. Do widzenia . - Po tych słowach Angie wyszła z klasy a my poszliśmy na przerwę. Kolejna lekcja jest z Gregorio. Już się boję.
- Violu ale my dzisiaj wyjeżdżamy na dwa tygodnie do Madrytu i nie możemy tego zdać. - Powiedział do mnie Diego.
- To ja pójdę pogadać z Angie a ty leć na lekcję Pa
- Pa. - Odpowiedział Diego a ja ruszyłam w stronę pokoju nauczycielskiego.


17: 00

*Diego*
Jesteśmy już z Violą w samolocie. Angie powiedziała że będziemy musieli zdać piosenkę jak wrucimy. A i Fran śpiewa z Facu. O Violetta się budzi.
- Cześć skarbie. Jak się spało?


________________________________________________________________________________

Jak wam się podoba?
Przepraszam że tamten był taki krótki ale ja 2 dni temu wruciłam po dwóch tygodniach  ze szpitala i nie byłam na siłach napisać dłuższego.
ten tez nie jest jakiś mega ale jest dłuższy niż tamten i mam nadzieję że się wam spodoba.
A teraz was trochę poszantarzuje:

8 Komków = NEXT

A  co w następnym?

* 1 dzień Dieletty w Madrycie
* Niespodziewany gość
* Plan Facu

Kasia





13 komentarzy:

  1. Dzięki za zastosowanie się do rad. Popraw bo jest burku zamiast biurku.
    Rozdział długi i ciekawy.
    Już się boje tego planu Facu.
    Czekam na next.
    Viola Castilo

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju kocham, kocham, kocham! Niedługo ja napiszę wena powoli powraca. Rozdział wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;P
    Dieletta <3333
    Leonara <3333
    czekam na next ;*
    ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................<3
    Pewnie po tylu kropkach nikt tego nie przeczyta, ale zapraszam do mnie >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny rozdzial <3
    Nie mam za bardzo czasu na rozpisamie sie ale i tak byl fajny <3
    Ale i tak czekam n nextaa

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czadowy dalej <3 o i posłuchaj mam bloga i nie wiem jak zrobić żeby była playlista i kalendarz bardzo bym chciała te 2 rzeczy jak byś mi powiedziała jak to wziąść na bloga to byłabym ci wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak ja tu pierwszy raz robiłam wpisywałam w internecie, ale teraz mam dwie sprawdzone stronki. http://wika-frugoo-msp.blogspot.com/2013/04/jak-wstawic-muzyke-na-bloga-scm-music.html - tu piszę jak i jest podana stronka skąd dodać muzykę. http://404bajery.pl/ i http://edodatki.pl/. Jak pisze Wklej poniższy kod na stronę to kopiujesz wchodzisz w układ, klikasz dodaj gadżet i wybierasz HTML/JavaScriptDodaj i tam gdzie pisze treść wklejasz tamten kod i dajesz zapisz i gotowe. :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. A jak zrobić że masz taką niebieską strzałkę jak poruszam myszką jak zrobić takie np. w tym wika-frugoo-msp to ona ma napis Youtube jak to zrobić ?

      Usuń
    4. http://404bajery.pl/kursory-na-bloga.php Dokładnie tu masz. Wybierz poprostu ten który ci się podoba, kliknij w niego. Wyskoczy ci kod. Kopiujesz g, wchodzisz w układ strony na blogu, klikasz dodaj gadżet i wybierasz HTML/JavaScript, wklejasz, dajesz zapisz i gotowe.

      Usuń