niedziela, 22 grudnia 2013

Konkurs !!!


Kochani mam dla was konkurs na rozdział 15 :)

Prace można przysyłać do 1 Stycznia :)  Na mój e-mail - kejti665@wp.pl

Ja razem z właścicielka bloga będziemy je oceniać i wybierzemy najlepszy.

Będziemy oceniać:

- Styl
- Ortografie
- Pomysłowość


Rozdział nie może być zbyt krótki.

Ja w miedzy czasie będę dodawała na bloga One Schoty różnych parach żęby blog normalnie funkcjonował przez ten czas :)


Mam nadzieję że będzie dużo chętnych :)

Liczę na was nie zawiedźcie mnie :)

___________________

Tini :)

3 komentarze:

  1. .Napisałam moje pierwsze opowiadanie o Ludmi i fede Ty jesteś perfekcjonistka w opowiadaniach więc może ocenisz czy fajny.
    violetta-camila.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadanie jest fenomenalne :)

      Może chciałabyś je zgłosić do konkursu?

      Masz duże szansę na wygraną :)

      Usuń
  2. Świetny konkurs już wysłałam. Jestem już twoim obserwatorem.

    OdpowiedzUsuń