piątek, 10 stycznia 2014

6.000 wejść! *edit 2

Z okazji 6000 wejść mam dla was krzyżówkę z nagrodami! Trzeba wpisać każdą odpowiedź i hasło w komentarzu.
1 m. - 3 wybrane nagrody + dyplom
2 m. - kolaż z wybraną osobą, 1 wybrana nagroda + dyplom
3 m. - kolaż z wybraną osobą, dedyk z wybraną osobą + dyplom


( żeby powiększyć kliknij na obrazek)

*edit
Poprawiłam krzyżówkę. Teraz jest wszystko dobrze. Przepraszam za ten błąd, ale dopiero co ze szpitala wróciłam, a bardzo chciałam coś zrobić z okazji tylu wejść, a jeszcze nie jestem na siłach. 

*edit 2
Kochani przepraszam, że źle zrobiłam tą krzyżówkę, ale to przez to, że byłam w szpitalu i nadal źle się czuję. Ci co wiedzieli mniej więcej o co mi chodzi to i tak dostaną swoje nagrody, żeby nie było.                                                                                                                                 Carrie

13 komentarzy:

  1. 1. Dominiguez
    2.
    3. Esmeralda
    4. Gregotia
    5. Estoy Aqui
    6. Ramallo
    7.
    8. En mi mundo
    9. Matias
    10.
    11. Ambar

    Reszty yyyyy... Nie wiem przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Dominguez
    2. Styczeń?
    3. Esmeralda
    4. Gregorio
    5. Yo soy asi
    6. Ramallo
    7.
    8. En mi mundo
    9. Matias
    10. Tavelli <3
    11. Ambar
    Chwilka zaraz pomyślę nad 7!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta krzyżówka jest dziwna...
    Sory ale źle zrobiona...

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Dominguez
    2. kwiecień
    3. Esmeralda
    4. Gregorio
    5. Yo soy asi
    6. Ramallo
    7. Samuel ?
    8. En mi mundo
    9. Matias
    10. Tavelli
    11. Ambar

    Hasło: Diegoletta

    nie wiem czy dobrze..wgl. hasło mi wyszło oiegoletta ale skojarzyłam..

    Julcia D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki za pomyłkę już poprawiłam. Jeden błąd, ale zaliczam. W 7 kto inny. Możesz sprawdzić w zakładce urodziny aktorów. Więc masz 1 m.! Napisz proszę jakie chcesz nagrody.

      Usuń
    2. Okey, nagrody..
      Mają być 3 tak?
      To kolaż z Dielettą, kolaż z Caxi i dedyk z Fran :)
      Może być??

      Julcia D.

      Usuń
  5. 1. Dominiguez
    2. Kwiecień
    3. Esmeralda
    4. Gregorio
    5. Estoy Aqui
    6. Ramallo
    7. Pablo?
    8. En mi mundo
    9. Mati/Matias
    10. Tavelli
    11. Ambar

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, ale nie da się powiększyć i źle się czyta. Ale z tych rozdziałów co czytałam to wnioskuje, że ten blog ma przyszłość, buziaki.
    Fran

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego tobie nie chce się powiększyć. Ja próbuję i wszystko dobrze. Dziękuję za opinię o blogu, bardzo mi miło :)

      Usuń
  7. zapraszam: http://violetta-diego-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Dominguez
    2. kwiecień
    3. Esmeralda
    4. Gregorio
    5. Yo soy asi
    6. Ramallo
    7. Andres
    8. En mi mundo
    9. Matias
    10. Tavelli
    11. Ambar

    Hasło: Diegoletta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze :) 2 m. Z kim kolaż i jaka druga nagroda?

      Usuń